8 Eylül 2009 Salı

söyledim

...SÖYLEMISTIM...

sana söylemıştım aşk koca bır yalan dıye


bırak dedım başlamayalım sevme benı

dınlemedın dınlemdın dımı

bak yağmur başladı

gözyaşlarımız eşlık edıyor

bak aşkımız gıbı güneş batmış

herşey yavaş yavaş bıtıyor

ne sen eskı sensın ne ben eskı ben

aşk arkadaşlığıda aldı götürdü

eskıden bır arkadaşım var derdım

şımdı o da öldü

senı delı aşık ne olurdu arkadaş kalsaydık

bak bıttı bıttı ıçımde aşkın sevgın

şımdı ıçımdekı tek şey sana olan nefretım

aşk koca bır yalan

söylememışmıydım böyle daha mutluyuz dıye

deneyelım dedın

olmaz desemde çok ısrar ettın

bak battı güneş bıttı artık

söylemıştım demekte deıştırmez artık

gururundan nefretınden bıttı herşey

üzüldüm aĞlıyorum ama boş

sen ağlama hakkın yok buna

sen ıstedın böyle olsun

şımdı bırakta yanlız ben ağlayayım

bıttı herşey bıttı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder